rindu

Cuti raya

by Yani on August 25, 2011 · 0 comments in Personal

Cutiii rayaaa, bermula. Hari ni semua pelajar SESTER InsyaAllah selamat sampai rumah semua. Semua gembira. Alhamdulillah. Tapiiiii, cuti seminggu je. Takpelah. Kataa SPM. SPM just around the corner, bebeh. Lepas ni dah tak boleh main-main. Kena fokusss. Kata nak 9A.   Em, dan saya mula rindu suasana macam dulu-dulu tu. Dah lah. Jangan sedih-sedih. Kita […]

Continue Reading →

Baru semalam

by Yani on June 5, 2011 · 0 comments in Personal

Baru semalam kita sama-sama daftar di YIT, Baru semalam, our dad masing-masing hantar kita masuk sekolah, Baru semalam awak menangis, masuk kelas baru. Yelah, baru daftar :’) Baru semalam awak kena tipu, dengan ayah awak sendiri, Baru semalam, kita sama-sama main dalam bilik aktiviti yang semua budak suka bilik tu, Baru semalam, kita sama-sama melangkah […]

Continue Reading →

RINDU yang dulu.

by Yani on May 26, 2011 · 0 comments in Personal

SESTER

I miss th way things used to be <3

Continue Reading →