Senandung Comel

by Yani on January 7, 2012 · 0 comments in Personal

Assalamualaikum wbt.

Hari ni saya keluar rumah! Pergi bandar KT je pun. Haha. Dan dengan tak semena-mena tiba di Mydin Mall. Ahaks. Hari ni Sabtu! Dah expect dah nanti mesti ada budak SESTER outing. Huahuahua. Memang betul pun! Ramai je nampak tadi pakai baju tenun tu. Kahkahkah.

Dah settle semua bayar apa semua. Nak keluar tu. Jumpa Dibot dengan Ayin. Dan Nisa! Huaaaah. Gila rindu awak Senandung Comel. Siapa sangka jodoh kita, ketemunya di Mydin Mall. Huahuahua. Tunggu saya nanti bulan 3 saya datang sekolah. Heuuwhu 😛 Apalaah budak-budak ni. Baru 3 hari sekolah dah outing. Ehek! 😀 No offence adik-adik semuaaa 😀

Untung lah. Diorang nanti berkemungkinan boleh bawak laptop dan handphone ke sekolah. Fewwit. Sangat cun okayy.

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: