Dah mana satu?

by Yani on November 3, 2011 · 0 comments in Personal

”Hidup ni jangan tamak. Nak satu, kena lepas satu”

Betul lah tu orang cakap macam tu. Memang la tak boleh nak bolot semua. Tapi sumpah orang tamak untung. HAHA. Tapi tengok situasi lahh kan. Ada masa perlu tamak, ada masa kena ambik satu je, satu lagi kena lepas.

Dan bila berkawan ni. Memang kena tamak. Kena berkawan dengan semua orang. Sungguh saya mintak ni, kita berkawan sampai bila-bila. Walau apa pun jadi, tolong jangan berubah sikit pun. Sebab awak kawan yang saya paling sayang 🙂

Kena macam dulu tuu. Macam yang kita dah biasa 🙂

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: